Vad skriver folk om?

Satt och spanade igenom lite blogglistor på de populäraste bloggarna.
Kom fram till mycket snabbt attd e populäraste enbart handlar om mode, skönhet och några foto.

Den genomsnittliga bloggaren är antingen en blond ung tjej i 18-25 års åldern, eller brunett i samma ålder, som förmodligen har en förälder som pungar ut en hel del pengar till kläder och smink så dottern sen kan blogga om shoppande, smink och diverse uteliv.

Suck och stön..   Jag vill inte vara fördomsfull, men är det det populäraste att läsa om??

Nåja, jag ska söka lite mer exakt på andra ämnen så får jag se vad jag hittar.

Kommentarer
Postat av: terese

Hej!



Jag gillar också att följa bloggar och hittade din av en slump. Håller med det du skriver; att det oftast handlar om mode och ytliga saker. Jag föredrar med vardagsbloggar, blir lite mer feeling då!



http://www.poisonivy127.blogspot.com/



http://www.poisonivy127.blogspot.com/

2009-11-13 @ 22:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0