Thoooleeiiffss... huuuuu

Ok. Jag är inte ett fan av dansband. Men jag kan tycka det e lite skojjit ibland för jag har så svårt att förstå hur man kan seriöst tycka att det är bra musik..  (felåt alla dansbandsälskare)

Menmen, jag gör ju endel jobb som innebär dansband, ikväll tex Thorleif och några till på teatern. Jag får ju ändå betalt för det.

Jag höll iallafall på att göra bort mig totalt. När thorleif själv i egen hög person kliver in på scenen gör han det till dansbandsversionen av "Jag drömmer om en jul hemma", samtidigt som han tar varje pensionär i hand spm sitter närmast gången iallafall..

Jag Började skratta. Jag KUNDE INTE hålla tillbaka. Jag försökte efter ett tag att få skrattet låta som att jag tyckte det var kul på ett bra sätt, men misslyckades nog ganska väl.. kan ju ha med att jag drog ner snittåldern på konserten avsevärt... ;)

Sen att thorleif absolut INTE har någon röst kvar, det är en helt annan sak..........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0