Man kallar det points..

Ja.. viktväktarnas alternativ..

har aldrig testat, och verit tveksam tidigare..

Min lilla "viktgrupp" träffas ju en gång i veckan och peppar varandra, och väger osv.
Det känns faktisktb oerhört peppande hitils, och det verkar tom kul att räkna points.. men som sagt det kanske e så i början bara, men jag vill ändå ge det ett försök..  kanske, kanske e detta ett sätt som funkar för mig, efter att ha testat alla möjliga varianter..

Jag är iallafall mycket positiv, och ser fram emot att ha sådan kontroll över vad jag stoppar i mig. För som jag skrev i förra inlägget, det har jag inte haft tidigare.. ;)

Tyvärr blev det ingen träning i måndags, men det ska det bli ikväll.. friskis.
Låg också och funderade på om man skulle skaffa en sådan trampmaskin som e snäll mot knän, som man kan grejja med hemma, då kan man samtidigt glo på tv, och isa kan leka i samma rum.. :) Få se vad det blir för investering..

Har ju fortfarande inte provat Weefit som jag införskaffade förra månaden...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men ååh, jag som var ner med min trampmaskin till Erikshjälpen för en månad sedan. Den var helt oanvänd. Hade bara stått i ett förråd och skräpat alldeles för länge....

2009-11-18 @ 12:49:19
Postat av: Anonym

Du skulle kunnat fått den annars, skulle det också stå. Var lite för snabb på knappen:)

2009-11-18 @ 12:50:29
Postat av: Åsa

Viktväktarna funkade utmärkt för mig..

Själv gick jag inte alltid varje vecka, men åtminstone varannan!

Och det blir ju så kul att få "jaga" bonuspoints" från träningen.. så att man kan "unna sig" något gott!

Det bästa jag tog med mig var "Man kan äta allt, men inte alltid."

Jag tycker om det tänket.. Att inget är förbjudet! :D

Och välj vilka frestelser du får falla för, och låt det vara okej.

Spara dig verkligen till dem!!

Det blir så himla underbart speciellt att ex. äta 1 hg godis, eller äta en pizza utan ost.. Eller att mäta vin(kan tyckas töntigt, men man uppskattar verkligen det man dricker på ett annat sätt då!!)



Jag hejar på dig. Du är BRA, du kan!!!

2009-11-18 @ 16:04:54
Postat av: Lisette

Jag kommer som ett skott så tar vi och spelar Wii :)Kul att du gillar viktväktarna, alltid bra när man kan få hjälp å motivation!

2009-11-22 @ 13:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0