idag.. sömndag..

Vad har jag gjort idag? Här kommer listan..

Är jag förkyld? Ja

Har jag käkat chips? Ja

Har jag tränat? Nej

Har jag varit ute och promonerat? Nej

Tog jag bilen till affärn? Ja

Har jag kollat på film? Ja

Spelat tv-spel? Ja

Dricker jag ett glas vin samtidigt som jag skriver? Ja

Kommer jag äta glass ikväll? JAAA

Känner jag mig lat och säckig? Jaaaaaa

Vågar jag ställa mig på vågen imorrn? NEEJ



Ska iallafall (om jag e friskare) träna imorrn, och hålla igen på kalorierna..





Kommentarer
Postat av: Lisette

En dag av att "unna" sig att vara hemma gör inget, speciellt inte om man är sjuk, du ska ta det lugnt annars kan du bli ännu sjukare. :)

2009-11-22 @ 13:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0