Tillbaka i augusti

Idag ligger jag på samma vikt som jag låg på strax efter jag startade den här bloggen.

Efter det gick det ju totalt åt pipsvängen, och jag gick upp minst fem kilo.

Nu har jag gått ner dem och tänker inte gå upp dem igen!

Det går åt rätt håll, och jag tycker mig känna redan på kläder och energi att jag har gått ner. Är piggare och rörligare och har inte lika ont i ryggen.

Ikväll ska jag försöka mig på träning igen, fast ta det mycket lugnare än förra gången. Känner av höften fortfarande, men tror att om jag rör på mig försiktigt blir det bara bättre.

Det är ju så mycket roligare med friskis än promenader!

:)

Kommentarer
Postat av: Theres

Grattis till fortsatt vikt nedgång! Detta klarar du!!

2009-12-14 @ 17:00:27
URL: http://theresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0