sparsamma uppdateringar men nu blir det mer igen..

Det har gått några dagar sedan jag uppdaterade, vilket gör ju att det finns massa att skriva självklart.

Jag har mått sisådär sista tiden, lite väl mycket som jag skrivit tidigare.. det slår sig lätt i huvudet när det blir för mycket, och då blir inget gjort alls istället.

Skolan avskyr jag.. funderar på att hoppa av totalt nu..  den ger mig bara ångest och panik.

I torsdags förra veckan tog jag mig ann och började baka lite. Lussebullar efter viktväktarnas egna recept, och vanliga pepparkakor. Tyvärr var jag inte så huslig och köpte färdig deg, menmen... egen deg får jag göra en annan gång.

Lite julstämning har ju börjat införa sig..

Sen har jag jobbat ja, träffat Mittrevygänget och snackat inför årets nyårsrevy.

Trevligt gäng det där, de kunde dock inte säga en mening utan att skämta, vilket blir lite svårt när man ska försöka föra en seriös intervju... ;)

Jag fortsätter uppdateringen lite senare, i nästa inlägg...


Här kommer lite bilder från bakdagen, och Isas vilda matkladd..

  

 


Kommentarer
Postat av: Lisette

Du är ju jätteduktig ju!!! Kan du inte skicka lite ork till mig, kommer på urssäkter hela tiden och sover istället:(

2009-12-14 @ 19:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0