sjukstugan

Sambon har vart dålig länge nu, det verkar heller inte vilja ge med sig.

Själv har jag vart ganska nöjd att ha honom hemma, det är mysigt och så kan jag passa på att göra lite ärenden inför jul och sånt...  men...

Men, så igår, igårmorse fick jag ont i magen. Det blev värre och värre, åkte in mot kvällen till primärvården.
Doktorn kunde inte säga så värst mycket, mer bara att eftersom jag inte hade hög feber var det inte blindtarmen vilket resterande symtom tyder på..   "ta värktabletter så blir det nog bra"

Jaha.. suck.

Känner mig handikappad.

Nu e vi "sjuka" båda två..  det känns som alla sjukdomar snurrar på vår lilla familj just nu..  alltid nån dålig liksom.

Menmen, jag orkar inte vara dålig. Har proppat i mig massa värktabletter, ska iallafall träffa föräldragruppen och kanske handla de där klapparna ändå...  hoppas jag orkar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch! Låter inget vidare med magen! Hur mår du nu? Kram Cizzi

2009-12-17 @ 16:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0