ryggskott!

Viktgruppen, toppen som vanligt.

Hade gått ned 1,2 kilo! Toppen på en vecka ju, med tanke på vad jag stoppat i mig.
Som vanligt toppenpepp från de andra i gruppen, ahh.. kändes bra.

Jag var också taggad till träningen på kvällen. Skulle prova ett nytt friskispass, tänkte ta det försiktigt då jag varit förkyld. Jag tyckte det var ett toppenpass, jag tog i så mycket som jag kände att jag klarade just då, var inte speciellt trött när jag lade mig ned på det kalla golvet för avspänningen som vi alltid har i slutet av passet.
Glömde naturligtvis sätta på mig tröjan jag brukar ha då.

När det sedan var dags att kliva upp gick det bara inte. Jag var fast på golvet.

Har som en stolpe rakt igenom hela höften. Kan gå, kan köra bil, men sen e resten svårt.
Min kära mor är på väg hit för att "ta hand om mig" eller snarare ta hand om Isa, eftersom jag inte vågar lyfta henne.

Nåja, vi kanske får en chans att prata ut lite.. det behövs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktig du är!

Fan, vad tråkigt med tyggen. Jag har en svag rygg så jag vet vad ryggsmärta är. Låter som om du skulle kunna ha fått ett ryggskott.

Hoppas du blir bättre snart. Kram Cissi

2009-12-01 @ 09:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0