Nya mått

Japp.

Måndag idag.. vilket menas MÄTDAG!

Vaknade i morse och bara plötsligt bestämde mig för att idag skulle jag köpa en crosstrainer.
Kollade snabbt ut en lämplig på sportaffären idag, och hämtade den inom en timme...

ÄNTLIGEN!

Nu skall här sparas points.

Kom på att detta var nödvändigt då jag inte  hade nån möjlighet att käna points på friskis innan jul, vilket är väldigt nödvändigt med tanke på julmat..

Var en snabbsväng hos Sanna sen, och det visade sig att jag gått ner nästan ett kilo till!
Och förlorat 7 cm i midjan!!

Ahh..  njuta av framgången..

Nu ska jag lägga lilla damen, och sen köra mitt första pass på våran träningsmaskin!

Kommentarer
Postat av: Lisette

Fan vad bra!!!! Vågar man fråga vad den kostade? Är sugen på att skaffa en själv..



Kämpa på! Du ska vara riktigt stolt över dig själv!

2009-12-14 @ 19:45:37
Postat av: Hanna

Heja heja! Kul att det går så bra för dig :) Får lite dåligt samvete när jag läser om hur du kör på! Kram

2009-12-14 @ 22:22:55
Postat av: anna

va duktig du är!!! krya på er nu. kram kram =)

2009-12-16 @ 20:02:39
URL: http://vitstuga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0