mått sisådär

som jag skrivit i tidigare inlägg har jag varit stressad. Skolan gick inte alls, och jag vet älrigt talat inte om jag överhuvudtaget kommer fortsätta med den där skitutbildningen. Vill hellre satsa på nått jag verkligen vill göra...

Nåja, annars så har ju ändå stressen tagit över i mirr huvud, så till slut efter att ha tänkt göra det hela hösten så tog jag kontakt med en psykolog på föräldrarenheten..

Har varit där idag, mådde skit innan, i natt och igår.. men nu efteråt känns det betydligt bättre.
Lugnare liksom.. 

jag tänker inte vara så pedant med allt jag varit, jag tänker tänka på mitt mående mer.. och avböja mer aktiviteter för att vara hemma och mysa.

Ledsen för alla som jag lovat att träffas och fika, och promonera osv.. men jag orkar helt enkelt inte just nu.
Vill man träffa mig får man helt enkelt komma hit en stund.
Så känns det nu...

klart jag kommer ta mig ut till saker också, men inte lika ofta som tidigare.
Nu satsar jag på det jag verkligen vill göra.

Vara Mamma, jobba extra, träna och ta det lugnt...

Får se sen efter julhelgerna hur jag mår då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0