Starten..

Så, då var det dags att börja skriva.. Bloggen är egentligen fortfarande under konstruktion, men det kliar i fingrarna poch jag e super peppad på att starta.

Jag ska göra iordning presentationen på bloggen mera, där jag beskriver mer närgående varför jag börjar blogga just nu, och vad jag kommer att blogga kring.
Tillsvidare ska jag förklara lite här..

Den 18 maj 2009, föddes mitt  och Morgans första barn, en litan flicka som fick namnet Isa. En helt galen resa har det varit det senaste året, med både motgångar och roligheter. Bara graviditeten i sig var en ordentlig resa..

Jag har tidigare funderat på att blogga, men då kring ämnet stora tjejer, och varför det finns så förbaskat dåligt med snygga kläder, och skor för oss som är lite tyngre..
När jag var gravid gick jag upp en hel del, närmare bestämt 24,5 kilon. Visserligen 20 kg efter invägningen, men de där fyra återstående ingår också i graviditeten...

Nu har jag gått ner 14,5 kilo, och ligger på  den trevliga(?!) vikten 110 kilo.

Där är jag idag alltså.. och där börjar denna blogg.
Nu ska jag ner under 100!
Och jag tänker skriva om detta helt ärligt, trots att det är någorlunda pinsamt att erkänna hur stor mann egentligen är.. men ska detta funka så gäller det att vara komplett ärlig.

Såå.. nu är jag vid starten..

Kommentarer
Postat av: Slem-Jennie

Kör hårt och lycka till! Kram

2009-08-25 @ 16:45:20
URL: http://slemolga.wordpress.com/
Postat av: Jennie

Hejja Hejja dig! Du är grym juh! Spännande att följa denna resa!! :-)



Kram

2009-08-25 @ 16:53:39
URL: http://grafiskformgivare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0