Semester, nederlag och prövning!

Fortfarande i Graninge. Här är platsen där man verkligen kan gömma sig från omvärlden, det finns knappt ett mobilnät som fungerar, inte ens telia.. Och jag som har 3, det e ju helt omöjligt.. menmen, har lyckats få till en tillräcklig uppkoppling så att man kan slänga in ett inlägg, trots att det tar fem minuter för att ladda en sida.. Det är hit man åker för att slappna av istället.. vara ute i skogen, eller sitta nere vid sjön och meta, utan att störas av teknologi eller människor som vill nå en. Det är skönt men samtidigt stressande för en person som alltid VILL vara åtkomlig. Däremot VÄLDIGT bra träning för mig. Någonting som däremot har gått mindre bra är att hålla sig till den slanka sidan. Klart man ska få ha en dag i veckan i alla fall när man kan gå liote längre än gränserna.. Här blev det två dagar. Det vankas både riktigt god mat, godis, chips och diverse alkoholhaltiga drycker. Efter en ordentlig kväll med dessa är huvudet dagen efter i ett skruvstäd och ögonen håller på falla ihop för man har sovit för lite och för dåligt på natten. Självklart ska man ”Unna sig” bakiskäk, bestående av mackor, mera godis, oboy och annat gott och onyttigt.. Dag nr tre i Graninge, jag och morgan har bestämt att nu ska vi minsann ta och införskaffa någon form av reningskur.. kroppen behöver bli av med alla slaggprodukter. Det känns som jag har gått upp minst 3 kilo på tre dagar.. Men, nu kommer prövningen! Att klara av att gå tillbaka och köra på nyttigare varianter efter att späda på sockerberoendet osv.. det ska jag klara! Börjar ikväll med träning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0