Helgen

Var iallafall duktig och startade helgen med att besöka simhallen. Första gången efter förlossning som jag tar ett dopp i en pool. Jättehärligt var det, och det var en väldigt bra tid att gå och simma vid halv 10 en lördagsmorgon. Knappt nån alls i poolen förutom jag. Sköönt! När sedan barnfamiljerna började antåga kring 11 skyndade jag mig hem för lunch.

Höll mig nyttig med käket också, förutom ett snesteg på kvällen då ingen av oss hade lust att laga mat, så då blev det en kycklingrulle. Direkt efteråt var jag riktigt proppmätt, och kände att det där var egentligen helt onödigt.. kunde åtminståne ätit halva, och gjort lite grönsaker till, för att sedan ha ett mål till på samma rulle.. menmen. Felsteg får man ta, om man bara håller modet uppe och fortsätter sen.

Under söndagen klav jag upp redan vid 6, kunde inte somna pga drömmar och ont i rygg.
Laddade ner några sommarpratare från P1 till mobilen, och stack sedan i väg på en längre promenad.. helt ensam utan vagn eller sambo. Sommarpratare e verkligen toppen att lyssna på när man går, man försvinner liksom in i en annan värld och glömmer bort hur tråkit eller jobbit det är att gå. Jag blir snarare peppad.

Hittils har det som sagt gått ganska bra, trots felsteg har jag tagit mig i kragen och motionerat istället. Än så länge går det frammåt!!


Kommentarer
Postat av: Bettan

Hej tjejen!

Shit vad du är duktig, och det är starkt av dig att köra ärligt rakt igenom. Mycket bra! Jag hejar härifrån. :)



KRAM

Elisabeth

2009-08-30 @ 17:51:45
URL: http://bettank.blogg.se/
Postat av: Lisette

Hej

Det låter ju jättebra det där ju:)



Och P3:s dokumentärer är riktigt riktigt bra!

2009-09-02 @ 20:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0